Wednesday, February 3, 2010

...BeGiniKaH KeHiDuPan....

...HanYa DIA TaHu...

hidup ni penuh dgn kejutan...kate org setiap yg berlaku ad hikmah disebaliknye...

betul kot...

gembira... sedih... marah ..penat...putus asa...buang masa....mcm2 lg...sume nye ade... mcm dalam drama...hehehe....tp realitinye....kite kene tanggung sendiri..baik dan buruk....kene telah sampai kite rase mcm nak muntah balik...

ade mase jugak kite cemburu ngan org lain .... contohnye....nape aku dapt markah sikit die dapat byk....

ade jugak masenye kite tuduh org tanpa perikse....contohnye...ala die dapat markah tinggi sebb tgk notes...

ade jugak yg suke buka kedai kopi...contohnye..ha ah die tgk note mentang2 levturer x nampak , bkn sekali tp byk kali, org mcm tu memang la suke buat bende yg x elok, x ikhlas, x jujur.....

betul ke kite boleh nilai keikhlasan n kejujuran org....

kalo dari segi mata kasar boleh la kot...tp dalaman...mane kite tahu..nak2 plak kalo org tu ade niat lain bak kate org ade udang disebalik mee....

Ya tuhan, hanya pada mu aku berserah, tunjukan lah aku jalan yg diredhai mu...sesungguhnye aku takut untuk masuk ke neraka mu n aku x layak untuk masuk ke syurga mu...

No comments:

Post a Comment